wtorek, 28 grudnia 2010

Metamorfoza matyldakinga

Przed
Nie jest źle, choć nie podobają mi się brwi. Okulary założyłaś po to żeby je zasłonić?? Nie podobają mi się sztuczne rzęsy. Reszta jest ok.
Moja ocena: 7,5/10













Po

Jako że nie mogłam zmienić brwi zdecydowałam się na fryzurkę z grzywką w ciemnym kolorze. Rzęsy pociągnęłam tuszem pogrubiającym. Zrezygnowałam z dodatków.














Przed

Jest dobrze, choć mogłoby być lepiej. Nie pasuje mi twoje nakrycie głowy, jest trochę zbyt wymyślne jak do twojego płaszcza. Takie udziwnienia raczej daje się do sukni wieczorowych.
Moja ocena: 6,5/10
















Po

Bardzo podoba mi się ten sweterek. Buty też są świetne. Postawiłam na swobodę i wykonałam dla ciebie strój w którym można iść na zakupy lub na spotkanie z przyjaciółmi.

Brak komentarzy: