czwartek, 30 grudnia 2010

Metamorfoza werciak54

Przed
Eyeliner-em nie powinno się malować w wewnętrznych kącikach oczu. Brwi i nos są trochę za wysoko. Po za tym wszystko jest dobrze.
Moja ocena 9,5/10














Po
Zmieniłam fryzurę na ciemniejszą i innego typu. Brwi i nos opuściłam niżej. Zrobiłam delikatny makijaż.
















Przed
Podoba mi się, choć botków nie powinno się zakładać do lekkiej sukienki.
Moja ocena: 8,75/10




















Po
Zdziwiła mnie ilość ciuchów w twojej szafie, jako że od niedawna jesteś na stardoll. Pozytywnie, oczywiście. Choć masz całkiem sporo ubrań nie można tego powiedzieć o butach. Ciężko było jakiekolwiek dopasować do stroju jakie ułożyłam, a było ich trochę.
Do tego stroju udało mi się jakoś je dopasować, ale musiałam pod legginsy założyć rajstopy.

Brak komentarzy: