poniedziałek, 7 marca 2011

Jakieś pomysły dotyczące naszego bloga?? Przedstaw je nam!

Masz pomysł jak uatrakcyjnić nasz blog?? Powiedz nam o tym, a może to właśnie Ty zgarniesz 5sd ( + prowizja )!!

znak 
zapytania.jpg

Napisz pod tym postem swój pomysł! Masz czas do 12.03.2011r. (sobota).
Wszystkie wasze pomysły umieścimy w ankiecie, w której będziecie głosować na najlepszy (waszym zdaniem) pomysł! Osoba której pomysł zwycięży otrzyma 5 sd + prowizja.
Życzę powodzenia!!!
P.S. Mam nadzieję że mnie nie zawiedziecie ;) 

5 komentarzy:

Elissaaa1905 pisze...

Hej ! :) Straszliwie podoba mi się wasz blog i zamierzam brać udział w każdym konkursie ! :) Nawet jako stronę startową ustawiłam sobie wasze dzieło aby zawsze śledzić wasze notki :) Mój pomysł jest taki, aby czasami robić darmowe metamorfozy ( oczywiście za zgodą stardollowicza ) , a także to by ciągle, wypisywać wszystkie newsy na tym blogu :) Takie jak nowe HB, nowe lalki i tym podobne :) Mam nadzieję, że odpowiecie mi na mój "list" i że wam się spodoba :) Dziękuję za wysłuchanie :) P.S. mam także małą prośbę, by skrócić czas końca konkursu na CG bloga ;] żeby nie było o północy.. dziękuję jeszcze raz i 3majcie się ;**

OhMy pisze...

Oczywiście mam dużo pomysłów. Np. na konurs na napisanie ciekawego wierszyka lub kącik strasznych historii. :) Aha i oczywiście przegląd list przebojów np. co tydzień :)

sylwia0girl pisze...

może:
-co dzienne konkursy, a nagroda to wpis do kg
-konkursy na najładniejsza scenerię, album i doll-kę

mam więcej pomysłów ale dam szase innym :D

sylwia0girl pisze...

ciągle zapominam... ^^^^^sylwia0girl^^^^^ (dzięx za CG blooga)

Anonimowy pisze...

Ja Mam taki pomysł: Aby stwarzać adopcje typu. Skopiować lalkę ze stardoll i dać cene 3 kom. Mogą to być wszystkie rzeczy ze stardoll. Każdy miałby na twoim bloogu profil np. dZIEWCZYNAOO9. To było by super.
Stylistkaxxdd