sobota, 2 kwietnia 2011

Ankieta zamknięta !

Wygrywa pomysł KochanaEmilciaa
oto on:
konurs na napisanie ciekawego wierszyka lub kącik strasznych historii. :) Aha i oczywiście przegląd list przebojów np. co tydzień :)

 Wygrywasz 5 sd!
Jeśli jesteś SS wystaw coś z a 5sd + prowizja (1sd) i poinformuj mnie o tym.
Jeżeli nie jesteś SS musisz mnie o tym powiadomić ponieważ jak na razie nie mam  SS a HI!cupcake raczej nie chcesz, więc na blogu zrobie specjalną zakładkę z listą osób, którym mam wydać nagrody i jeżeli będę SS to wybierzesz sobie prezent, a jeżeli ty zostaniesz SS to po prostu coś od ciebie kupię. :D



P.S. Przepraszam, że tak długo nic nie pisałam, ale w szkole było sporo zamieszania, gdyż przyjechali do nas na wymianę uczniowie z Hiszpanii. Czy w waszych szkołach także odbywają się wymiany uczniowskie ??

P.S.2. Przez najbliższe 2 tygodnie, raczej często nie będę pisać, bo jestem w 3 klasie gimnazjum, a jak zapewne wiecie już 12 kwietnia zaczynamy pisać egzaminy, oczywiście przez całe trzy lata się do niego uczyłam, ale teraz czas na ostateczne powtórki.  

Brak komentarzy: